Postby DAVID MARTIAN » 30 Nov 2018, 02:53
Here is the Polish translation.
Wraz z kolonizacją Marsa ma miejsce także terraformacja. W 8 fazach Mars przechodzi z czerwonej pustyni w planetę podobną do Ziemi. Każda faza trwa 10 dni. Z każdą nową fazą zmieniają się warunki na Marsie i tak już formują się w chmurach drugiej fazy i wkrótce spadają opady deszczu.
Każda nowa faza przynosi nowe technologie. Pozwala to odkrywać nowe transportery, które lepiej dostosowują się do warunków klimatycznych Marsa.
Wskazane jest, aby mieć jak najwięcej punktów badawczych i MarsDollar, jak to możliwe, gdy zaczyna się nowa faza. Ponadto każda faza daje także nowe zasoby potrzebne do dalszego rozwoju twoich kolonii.
Jak ZMIENIAĆ E-MAILA I AVATAR
Twój awatar znajdziesz w lewym górnym rogu gry, kliknij na niego i stwórz indywidualny styl. Możesz wybierać spośród wielu obiektów i kolorów w czterech kategoriach, dzięki czemu Twój awatar będzie miał unikalny wygląd dzięki opcjom między różnymi częściami ust, hełmami, antenami i zestawami mars.
Oprócz wyglądu możesz również wybrać kraj w swoim awatarze, aby pokazać innym graczom skąd pochodzisz.
Możesz także zmienić swój adres e-mail za pomocą ustawień swojego awatara.
Siedlisko
Siedlisko to twój dom na Marsie. Jest częścią twojej domowej kolonii, którą dzielisz z innymi graczami. W swoim mieszkaniu inwestujesz swoje MarsDollary w tworzenie budynków, a następnie ich poziomowanie. Coraz większe siedlisko jest ważne, aby nadążać za rozwojem Marsa. Planuj strategicznie swoje aktualizacje. Każdy poziom budynku staje się droższy i wymaga dłuższego czasu rozwoju niż wcześniej. Ponieważ możesz budować tylko jeden budynek w tym samym czasie, musisz zdecydować, które ulepszenia najpierw potrzebujesz, z Kontem Rozrachunkowym, które możesz zbudować po dwa naraz.
Przy każdym podniesieniu poziomu budynku otrzymujesz również punkty zwrotne, siedlisko, które ma wiele ulepszonych budynków, jest ważnym sposobem na zdobycie punktów zwrotnych, aby osiągnąć wysoką pozycję na liście rankingowej. Zastosowanie trytu pozwala na skrócenie czasu budowy. Im dłuższy czas budowy, tym więcej trytu potrzeba, aby zmniejszyć o połowę czas.
BUDYNKI
Hangar Hangar jest sercem Twojego habitatu. Maksymalna ilość transporterów jest ograniczona do poziomu hangaru, im wyższy poziom hangaru, tym więcej transporterów możesz posiadać.
Maksymalna konfiguracja hangaru jest powiązana z fazami.
Faza 01: maksymalny stopień rozprężania 6 Faza 02: maksymalny stopień rozprężania 11 Faza 03: maksymalny stopień rozprężenia 15 Faza 04: maksymalny stopień rozprężania 18 Faza 05: maksymalny stopień rozprężania 20 Faza 06: maksymalny stopień rozprężania 22 Faza 07: maksymalny stopień rozprężania 24 Faza 08: maksymalny stopień rozprężania 26
Com Central Twoje nadajniki są zarządzane w centrum COM, centrum COM określa liczbę nadawców dostępnych dla rozbudowy sieci.
Plac budowy Plac budowy przyspiesza czas budowy budynków mieszkalnych.
Apartamenty Apartamenty są opcją dla nowych obywateli, aby pozostać w swojej kolonii, z apartamentów będzie można zbierać dochody z najmu, które można odebrać w dowolnym momencie.
Bezpieczny Bezpieczny określa ilość dostępnego magazynu gotówki. Możesz mieć tylko tyle MarsDollarów, ile twój sejf pozwala kontrolować niekontrolowaną inflację na Marsie.
Instytut badawczy Instytut badawczy generuje punkty badawcze, wyższy poziom budynku pozwala na zwiększenie liczby generowanych punktów dziennie, jak również maksymalnego miejsca przechowywania.
Crypto Miner Cryptominder generuje MarsDollary, musisz zebrać zarobione MarsDollary, które zostaną zaksięgowane na Twoim koncie. Aby dopasować swój styl, możesz wybierać między trzema interwałami do wyboru timerów produkcyjnych.
Rafineria Rafineria aktywnie terraformuje Marsa i produkuje terrapoints. Musisz zbierać te terrapoints w regularnych odstępach czasu, aby rozpocząć cykl następnej generacji. Podobnie jak w przypadku kryptominera, możesz wybrać pomiędzy trzema interwałami wyboru
Przechowywanie. Pamięć masowa poprawia jakość transportowanych stałych zasobów.
Zbiornik cieczy Zbiornik cieczy poprawia jakość transportowanych zasobów płynnych.
Zbiornik gazu Zbiornik gazu poprawia jakość transportowanych zasobów gazu, wszystkie budynki magazynowe pozwalają zatem zapłacić wyższą cenę za różne dostarczane rodzaje zasobów.
UTRACONE I ZNALEZIONE BIURO Nawet na Marsie zapasy są tracone, więc każdy gracz może odebrać darmowy pojemnik raz dziennie w biurze Lost and Found. Dodatkowe pojemniki można również kupić za 25 trytu za sztukę.
Z każdą fazą terraformowania wzrasta wartość nagród w pojemnikach. Również dodatkowy transporter, prototyp, można znaleźć w każdej fazie wewnątrz kontenera. Prototyp nie zajmuje miejsca w twoim hangarze. Po rundzie można znaleźć mobilny garaż, który zwiększa liczbę możliwych transporterów o jeden.
KOLONIE Na początku gry wybierasz kolonię domową, po tym, jak to zrobisz, twoje środowisko będzie częścią tej kolonii.
Ważny! Nie jesteś sam w swojej rodzinnej kolonii. Inne pla
Nie jesteś sam w swojej rodzinnej kolonii. Inni gracze nazywają tę kolonię swoim domem. Wypowiadaj się i twórz gildie, aby wspólnie powiększać populację swojej kolonii.
Do wzrostu każda kolonia wymaga czterech zasobów. Są one wyświetlane ponad kolonią. Gdy każdy z wymaganych zasobów dostarczonych do kolonii przekroczy 50%, zacznie rosnąć. Coraz więcej osób osiedli się w kolonii, dopóki nie osiągnie kolejnego poziomu, w tym czasie jeden z wymaganych zasobów zostanie zastąpiony nowym.
Za dostarczenie zasobów do kolonii przez ciebie, otrzymasz nagrody terrapoints i MarsDollars w zależności od aktualnego zapotrzebowania na kolonie. Zapotrzebowanie jest określane przez zapasy odpowiedniego zasobu w kolonii. Kolonia zużywa część zasobów dostarczonych do niej co 5 minut. Możesz zobaczyć odliczanie czasu następnego zużycia w menu kolonii.
WZROST KOLONII I CENY Głównym celem na Marsie Jutro jest rozwój planety Mars poprzez terraformację. Osiąga się to poprzez zwiększenie populacji w kolonii i wyrównanie jej.
Im wyższy poziom kolonii, tym bardziej aktywnie terraformuje otoczenie i płaci więcej punktów terrapoints za twoje przebiegi dostaw. Mniejsze kolonie nie przyznają tym samym terrapoints, poziom tej kolonii!
Kiedy jako nowy gracz przybywasz do kolonii, pokazuje się, w jaki sposób kolonia zmienia się z poziomu 0 na poziom 1. Jeśli zaczniesz później w istniejącej rundzie gry, twoja kolonia domowa może już osiągnąć wyższe poziomy powyżej poziomu 1. W celu zwiększenia populacji kolonii i pomocy w rozwoju kolonii Twoim zadaniem jest dostarczenie niezbędnych zasobów pierwotnych do kolonii. Każda kolonia pokaże cztery zasoby, które są potrzebne do jej wzrostu.
Gdy zasoby każdego z tych czterech zasobów przekraczają 50%, populacja zaczyna rosnąć. Pamiętaj, że co 5 minut zostanie zużyta część dostarczonych zasobów kolonii z magazynu. Oznacza to, że ciągłe dostawy są wymagane, aby dostarczyć więcej niż bieżące zużycie, aby podnieść poziomy zapasów powyżej 50%.
Na każdym poziomie kolonii rośnie popyt i poziom zapasów poszczególnych zasobów. Kraty poniżej zasobów wskazują, ile zapasy są zapełnione. Możesz użyć koloru paska, aby sprawdzić, czy zasób jest już wystarczający, by umożliwić rozwój, lub czy nadal potrzebne są dalsze działania w odniesieniu do innych zasobów.
Jeśli pasek magazynu jest zielony, zasób ten osiągnął już ponad 50% zasobów reklamowych. Kolor żółty wskazuje, że odpowiedni zasób stale rośnie, a zatem wkrótce zmieni się na zielony obszar. Jeśli z drugiej strony pasek jest czerwony, ilość dostarczanego materiału zmniejsza się szybciej niż wszystkich graczy.
CENY Za dostawy do kolonii otrzymujesz MarsDollars. Cena za tonę zależy od popytu lub aktualnego poziomu zapasów. Im bardziej pełne jest magazynowanie kolonii lub placówek, tym mniej zarabiasz na dostawach. Aktualna cena za tonę wyświetlana jest poniżej zasobu.
TERRAPOINTY DLA DOSTAW DO KOLONII Im więcej ton wymaganego surowca dostarczasz do kolonii, tym więcej otrzymasz Terrapoints. Im wyżej znajdujesz się na liście zasobów kolonii, tym więcej jest punktów terrapoint, możesz tutaj sprawdzić, jak sobie radzisz w porównaniu do konkurencji. Terrapoints są dystrybuowane co 6 godzin w dystrybucji dywidendy, a także jeśli kolonia osiągnęła poziom z nagrodą wzrostu kolonii.
RECOURCES W Mars Tomorrow zasoby można podzielić na trzy kategorie zasobów. Są to ciała stałe, takie jak ołów, ciecze, takie jak woda i gazy, takie jak tlen.
LICENCJE Aby móc transportować zasoby, potrzebujesz licencji. Na początku gry masz już kilka licencji, ale jeśli chcesz zwiększyć ilość dostawy lub dostarczyć nowe zasoby, musisz najpierw uzyskać odpowiednie licencje z MarsDollars.
Potrzebujesz licencji na każdą tonę, którą chcesz przetransportować. Jeśli więc zwiększysz pojemność swoich transporterów poprzez badania lub wtyczkę, będziesz potrzebował więcej licencji, aby móc wydajnie działać.
WYDATKI, INWESTYCJE I WIĘKSZOŚĆ Na Marsie istnieje wiele depozytów zasobów. Aby móc transportować odpowiednie zasoby, na tych depozytach potrzebna jest placówka. Po pierwsze, należy rozszerzyć sieć dostaw do odpowiednich depozytów, instalując nadajniki. Po osiągnięciu depozytu musisz zbudować placówkę. Możesz wysłać swój standardowy dron do tego depozytu, drona budynku lub turbo drona.
Ponadto można przyspieszyć budowę, inwestując w MarsDollars za pomocą jednej inwestycji, a następnie można zainwestować w Tritium. Organizuj się z innymi graczami i członkami gildii, aby inwestować w placówki, aby szybciej je budować.
Im mniej zasobów wejściowych znajduje się zasobnik na placówce, tym dłuższy będzie czas ładowania dla transporterów. Skróć czas ładowania, dostarczając zasoby wejściowe, aby placówka była szybsza, a następnie wszyscy gracze Im mniej zasobów wejściowych znajduje się zasobnik na placówce, tym dłuższy będzie czas ładowania dla transporterów. Skróć czas ładowania, dostarczając zasoby wejściowe, aby placówka była szybsza, wszyscy gracze skorzystają z tego krótszego czasu ładowania. Placówka rośnie, aby zaspokoić zapotrzebowanie Twoich transporterów poprzez zatory, im bardziej placówka jest zatłoczona, tym szybciej się rozwija (inwestycje nie zapewniają poziomu placówki, tylko zatory). Im wyższy poziom placówki, tym więcej transporterów może z niej załadować, zasadniczo czasy ładowania są zredukowane dla tego samego natężenia ruchu. Z każdym poziomem, na którym rośnie placówka, terrapoints są dystrybuowane wśród inwestorów. Gracz, który zainwestował najwięcej MarsDollarów, otrzymuje także najwięcej Terrapointów.
Jeśli gildia ma więcej niż 50% inwestycji, to posiada większość swoich inwestycji, a jej członkowie są znacznie szybsi od swoich konkurentów. Gildia z największą ilością trutni otrzymuje także premię do ładowania dronów w placówce. Aby ta premia mogła wpłynąć, twoja gildia musi mieć więcej standardowych dronów w placówce niż inne gildie.
Transportery W każdej nowej fazie dostępne są cztery nowe transportery. Są one lepiej dostosowane do zmian klimatycznych Marsa i są znacznie bardziej wydajne niż transportery z poprzednich faz. Nowi przewoźnicy muszą być najpierw zbadani i zaktualizowani, zanim zastąpicie istniejących przewoźników, porównajcie ich statystyki.
Zasoby na Marsie są podzielone na 3 typy specjalne, w przypadku tych specjalnych typów istnieją również specjalne transportery. Możesz specjalizować się w rodzaju zasobów, takich jak "ciecze", lub możesz odkryć wszechstronny typ. Wszechstronny typ transportera może transportować wszystkie rodzaje zasobów, ale nie są one tak wydajne pod względem szybkości ani pojemności, jak specjalne transportery.
Przewoźnicy, którzy specjalizują się w określonych rodzajach zasobów, mogą również transportować inne rodzaje zasobów, ale przy przewożeniu nietypowych zasobów wystąpi kara za szybkość.
Prototypy Oprócz czterech modeli transporterów każdej fazy, zawsze istnieje zupełnie nowy prototyp. Prototyp zawiera statystyki, które dadzą przewagę nad konkurencją! Można to znaleźć tylko w biurze Lost & Found. Prototyp nie zajmuje żadnej przestrzeni w hangarze i pozostaje aktywny we wszystkich fazach. Możesz mieć dodatkowy prototyp w każdej fazie, do 8 prototypów na rundę gry.
Turbo Czasami trzeba iść szybko! Aby przyspieszyć transporterów, możesz włączyć tryb turbo w dowolnym momencie. Należy jednak pamiętać, że transportery z aktywowaną turbo są nie tylko szybsze, ale także zużywają się znacznie szybciej. Powinieneś zawsze pamiętać o kosztach naprawy podczas pracy w turbosprężarce.
NAPRAWY Trwałość transporterów zmniejsza się, gdy dostarczają zasoby, im niższa jest trwałość, tym wolniej będą transportery. Powinieneś regularnie naprawiać swoje transportery. Im więcej ulepszeń ma transporter, tym droższa jest jego naprawa. Dlatego zaleca się naprawę transporterów przed zainwestowaniem w ich punkty badawcze dotyczące ulepszeń.
DRONY Na początku gry możesz zamówić swój pierwszy Drone, standardowy dron, który zostanie dostarczony po upływie minuty czasu budowy. W dalszych przebiegach gry możesz zamówić jeszcze jeden dron z każdą fazą. W przedstawionej poniżej grze dostępnych jest sześć rodzajów dronów.
WTYCZKI Istnieją dwa rodzaje wtyczek: odtwarzacz i transporter. Z jednej strony, wtyczki odtwarzacza bezpośrednio przynoszą ci korzyść jako odtwarzacz ze stałymi lub czasowo ograniczonymi wtyczkami, które ulepszają wszystkie transportery w twojej flocie. Z drugiej strony są wtyczki transportera, które można zainstalować w dowolnym transporcie i poprawić indywidualne statystyki.
GUILDS Mars Tomorrow to gra z tysiącami graczy w świecie gry, jest dobra korzyść z współpracy z tymi innymi graczami. Ważne jest, aby spotykać się w gildiach i współpracować ekonomicznie. Członkowie gildii korzystają z wielokrotności dronów na posterunkach i ładują się szybciej niż gracze bez gildii.
LISTA PRZYJACIELA Dodaj znajomych do listy znajomych i pozostań w kontakcie. Twoi znajomi znajdą się na twojej liście przyjaciół, gdy tylko będą grać w tym samym świecie gry, co ty w nowej rundzie.
USTAWIENIA I JAK USUNĄĆ KONTO W prawym górnym rogu znajdziesz opcje pokazane jako koło zębate. W tych opcjach możesz dokonać wielu zmian ustawień w grze. Tryb taktyki jest szczególnie polecany do użycia, pokazuje wszystkie posterunki, nawet jeśli nie masz na nich ostrości.
W ustawieniach możesz usunąć swoje konto Mars Tomorrow, jeśli chcesz zacząć od nowa na tym samym serwerze. Ale bądź ostrożny, usunięcie dotyczy wszystkich światów gry. Nie będziesz mógł zalogować się później z tą postacią. Jeśli zdecydujesz się usunąć swoje konto, to usunięcie pojawi się po 3 dniach bezczynności.
OSOBISTE DOSTAWY DO PRACY I PRZETARGI Osobiste prace dostawy są dobrym sposobem na zarabianie dodatkowe MarsDollars, punkty badawcze lub terrapoints oprócz normalnych dostaw do kolonii. Nie ma limitu czasu dla tych zadań. Możesz również anulować dowolną pracę osobistą i zastąpić ją nową, po 60 minutach będzie to bezpłatne, ale za niewielką trytę możesz ją natychmiast wymienić na nową.
Wyścigi kolonijne są ograniczone czasowo, odbywają się tylko w koloniach z 10 lub więcej graczami będącymi rezydentami i są generowane 6 godzin wcześniej z 3 godzinami pomiędzy wyścigami. Jeśli przetransportujesz wymagane towary i umieścisz je na pierwszym miejscu, wtedy otrzymasz najlepszą nagrodę, każde kolejne umieszczenie przyniesie mniej nagrody.
Podczas gdy osobiste zadania dostawy nie będą zawierać kontenerów ani trytu, nagrody te pojawią się w wyścigach kolonii raz po raz, łączą się z wieloma koloniami i dołączą do wyścigów!