Translation / Übersetzung

This is the bug report section. Please create a new topic for each bug report.
iMoo
Terrestrial

Translation / Übersetzung

Postby iMoo » 13 Mar 2019, 16:58

Google-Übersetzung folgt (Ich komme aus Kanada und spreche kein Deutsch.)

---

I apologize if this isn't the correct place for this. I checked the first few pages and could find no similar bug reports.

I play on DE2 / Pathfinder, client version 1.27.0. (Great bunch of guys there!)

There was a client update recently (11 March 2019?). Since then the translation hasn't been working correctly. When I click on "translate" I am taken to the Google translate page but the "text to be translated" and the "translated text" both seem to contain HTML entities in the texts.

Zum ßeispiel / For example:

The German text message: "ich guck mir das mal an ! ^^"

appears on the German side of Google translate as: "ich%20guck%20mir%20das%20mal%20an%20!%20%5E%5E"

and the English translation is: "I 20guck%% 20mir% 20The% 20 times% 20An% 20!% 20% 5E% 5E"

I hope this helps.

---

Google Übersetzung:

Ich entschuldige mich, wenn dies nicht der richtige Ort ist. Ich habe die ersten Seiten überprüft und konnte keine ähnlichen Fehlerberichte finden.

Ich spiele auf DE2 / Pathfinder, Client-Version 1.27.0. (Tolle Leute dort!)

Vor kurzem gab es ein Client-Update (11. März 2019?). Seitdem hat die Übersetzung nicht richtig funktioniert. Wenn ich auf "Übersetzen" klicke, werde ich zur Google-Übersetzungsseite weitergeleitet, aber der "zu übersetzende ßotschaft" und der "übersetzte ßotschaft" scheinen beide HTML-Entitäten in den Texten zu enthalten.

Zum ßeispiel:

Die deutsche ßotschaft: "Ich guck mir das mal an! ^^"

erscheint auf der deutschen Seite von Google translate als: "ich% 20guck% 20mir% 20das% 20mal% 20an% 20an% 20!% 20% 5E% 5E"

und die englische Übersetzung lautet: "Ich 20guck %% 20mir% 20The% 20 times% 20An% 20!% 20% 5E% 5E"

Ich hoffe das hilft.
Radical
Gamefabrik Team

Re: Translation / Übersetzung

Postby Radical » 14 Mar 2019, 09:43

Thanks!
Will be fixed soon.

Return to “Bug Reports”