[Collection] Forum Feedback

All general discussions for Mars Tomorrow
Wolfsblvt
Mars Fabric Head

[Collection] Forum Feedback

Postby Wolfsblvt » 27 Aug 2015, 01:11

This thread is for feedback concerning this forum. For feedback of the game, visit this thread: [Collection] Small suggestions/feedback

Hey.

This forum is currently under construction, so there is a lot to do.

But you can help with requesting things you want here, suggesting new categories, new features, etc.
We are open for any feedback.
Backend Developer

“Lesser, greater, middling, it's all the same. Proportions are negotiated, boundaries blurred. I'm not a pious hermit, I haven't done only good in my life. But if I'm to choose between one evil and another, then I prefer not to choose at all.”
- Andrzej Sapkowski, The Last Wish
Anur
Fugitive

Re: [Collection] Forum Feedback

Postby Anur » 27 Aug 2015, 15:59

I believe that a "Suggestions" thread is needed as i tried to ask/propose something and i didn't found where.
Wolfsblvt
Mars Fabric Head

Postby Wolfsblvt » 27 Aug 2015, 16:04

Anur wrote:I believe that a "Suggestions" thread is needed as i tried to ask/propose something and i didn't found where.

Is your suggestion/feedback too small for an own thread? Feel free to open one in the "Feedback" section, that's what it is for (:

I am not a big fan of big collection thread for important feedback, but maybe you are right, I will open a "Small suggestions/feedback" thread where you can post smaller things wich do not need an own thread.
Backend Developer

“Lesser, greater, middling, it's all the same. Proportions are negotiated, boundaries blurred. I'm not a pious hermit, I haven't done only good in my life. But if I'm to choose between one evil and another, then I prefer not to choose at all.”
- Andrzej Sapkowski, The Last Wish
Spencer
Mars Arrival

Postby Spencer » 20 Nov 2016, 08:01

Jedes Mal wenn man in das Forum sieht, sieht man mindestens einen Spam Beitrag und fast immer sind es russische Beiträge. Wie kann das sein, dass dieses Forum so massiv mit russischen Spam zugemüllt wird?
Und es kommt noch schlimmer. Anscheinend haben die Spamer jetzt eine neue Methode entdeckt. Da ihr Beitrag im Forum wieder gelöscht wird, bekommt man den Spam jetzt persönlich per PM zugestellt. In keinen anderen Forum, in dem ich war oder noch bin, kommt es zu derart viel Spam, von anscheinend immer den gleichen Leuten, wie in diesen Forum und dass man das Zeug auch noch per PM bekommt, habe ich auch noch nicht erlebt.
Muekon
Supporter

Postby Muekon » 20 Nov 2016, 09:17

Hallo,
ich lösche jeden Spammer und sperre dessen IP und E-Mail, Radical und Muh löschen die Spam Beiträge auch. auch ich bekomme die Spam PN, wer immer so etwas bekommt, bitte bei mir melden , ich kümmere mich dann darum. ( Bitte per PN mit Zitat), Ich weiß das es Aufwendig ist, aber eine andere Möglichkeit haben wir nicht .
Leider wurde bisher das Forum immer noch nicht auf den neuesten Stand gebracht, Ich kann nicht mehr als die Forenbetreiber darauf hinweisen, Als Admin habe ich leider trotz allem keinen Einfluß auf die Forentechnik .
Liebe Grüße

Return to “General Discussion”